منتديات ثروت حويت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ثروت حويت

على جميع الزوار الكرام يتبوعونا قريبا بالحلة الجديدة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هايدي
مشرف قسم حواء
مشرف قسم حواء
هايدي

انثى
المهنه : نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Studen10
الهوايه : نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Travel10

نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Empty
مُساهمةموضوع: نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة   نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Icon_minitime1الخميس 04 سبتمبر 2008, 9:51 pm

*مره واحد متجوز واحده غبيه اوى!!! قالها وهو رايح الشغل:اعملى حسابك هنأكل بره النهارده ورجع الغلبان لقى مراته فرشه الطبليه فى الشارع.

* مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها .

*مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت .

*واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك.

*واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس.

*بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟.

*واحد بخيل اوي لما اتجوز سافر قضي شهر العسل لوحده.

*مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة.

*مرة واحد بخيل حلم انه اشترى فاكهة ولحمة لبيته ولما صحى حكى لمراتة قالتله ايه البعزقة دى.

*مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب.

*اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

*مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة.

*واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

*مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن.

*مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها.

*مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت.

*مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش.

*مره واحد غبي جزمتو انقطعت راح خيطها وبعد اسبوع لاقاها سليمه فك الخياطه تانى.

*واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه.

*مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد صيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهوهوهوهو.

*مره واحد شحات راح يشحت من بقال حته حلاوه البقال اعطا له حته كبيرة الشحات قاله كل دى ببلاش ياحرامى.

*مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف.

*مره واحد بيقول لمراته اقولك نكته قالتله قول قالها نكته قالتله هيه بارد قالها هيه طالق.

*مرة واحد حب يعمل لمراته مفاجاءة طالقها.

*مرة واحد غبي أعد يفتح التلاجة براجة ويقفلها جه صاحبه قاله في ايه؟ رد عليه:نفسي اعرف مينبيطفي النور من جوه .

*مره واحد احول سالوه:ايه هى امنيتك في الحياة؟ قال اشوف واحد ماشى لوحده.

كفايا بقي ايدي وجعتني
مع تحياتـــــــــــــي
haidy
أميرة الاحلام
مستشارة المدير
مستشارة المدير
أميرة الاحلام

انثى
العمل/الترفيه : طالبهـ بمدرسه الحياة
مزاجى اليوم : نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Brdan
المهنه : نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Studen10
الهوايه : نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Readin10

نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة   نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة Icon_minitime1الجمعة 05 سبتمبر 2008, 11:53 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
يسلمو يا هايدى

نكت$هايدي مساكة وردة معطرة وضحكة منورة وبسكوتة مدورة وفنجان شاى انت فيه سكرة
صفحة 1 من اصل 1